info@sitraktruck.com

اطلاعیه فروش کشنده سیتراک

سایت رسمی محصولات سیتراک در ایران

اطلاعیه فروش کشنده سیتراک

کشنده سیتراک یکی از کشنده های قدرتمند موجود در بازار است که طراحی و تولید آن با همکاری مشترک دو شرکت خودروسازی (MAN) آلمان و سینوتراک (SINOTRUCK) چین انجام شده است.

این نوع کشنده به دلیل داشتن قدرت موتور بالا و گیربکس قدرتمند و مزایای دیگری اعم از ایمنی، راحتی سواری و بهره گیری از تکنولوژی کامیون های سری TG شرکت مان توانسته جایگاه بسیار خوبی را در عرصه حمل و نقل برای خود کسب نماید و طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

آغاز فروش اقساطی کشنده سیتراک به صورت نقد و اقساط

به تازگی به منظور جلب رضایت مشتریان و به دلیل اینکه کشنده های سیتراک t7h و c7h با ویژگی های اعم از کیفیت بالا و عملکرد بی نظیر مورد محبوبیت بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است، شرکت لیزینگ کارآمد به عنوان زیر مجموعه ی شرکت ماموت فروش ویژه ای برای کشنده های سیتراک با شرایط و تسیهلات ویژه در نظر گرفته است که علاقمندان به راحتی بتوانند صاحب خودروی دلخواه خود شوند.

لازم به ذکر است که برطبق این اطلاعیه فروش، کشنده های سیتراک به صورت اقساط بلند مدت هم قابل عرضه به مشتریان عزیز می باشند که علاقمندان با استفاده از این روش به راحتی می توانند صاحب خودروی مورد نظر خود شوند.

توجه

با توجه به این موضوع که مدت زمان اختصاص داده شده به فروش محصولات سیتراک بسیار محدود بوده و در صورت اتمام این مدت مجددا تمدید نخواهد شد، لذا به شما پیشنهاد می شود این فرصت بی نظیر را از دست ندهید و در صورتی که تمایل به خرید این محصولات دارید در سریعترین زمان ممکن نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایید.

آن دسته از افرادی که می خواهند در مورد شرایط و چگونگی خرید کشنده های سیتراک آگاهی پیدا کنند می توانند ، از طریق شماره تماسهایی که در داخل سایت ذکر شده است با کارشناسان ما تماس برقرار نموده و از آنها در مورد خرید محصولات سیتراک اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

 

نمای کلی کشنده سیتراک c7h

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *