info@sitraktruck.com

درباره سیتراک

سایت رسمی محصولات سیتراک در ایران

درباره سیتراک

برند سیتراک یک برند زیرمجموعه هلدینگ سینوتراک SINOTRUK متعلق به کشور چین است که از سال 2007 تاسیس و شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر سومین تولید کننده بزرگ کامیون در سرزمین چین است. در سال 2009 شرکت MAN آلمان با خرید 25 درصد از سهام این شرکت، فناوری و تکنولوژی کمپانی خود را مانند کامیون‌های سری TG MAN را با شرکت SINOTRUK ادغام کرد.

در نتیجه این همکاری شرکت سینوتراک تبدیل به یکی از بزرگترین و قدرتمندترین تولیدکنندگان خودروهای سنگین چینی در خاورمیانه شده است. مشارکت این دو شرکت علاوه بر توسعه صنعت حمل و نقل در کشورهای خاورماینه، مزایایی از جمله قیمت مناسب، کیفیت بالا و تجهیزات ایمنی استاندارد را در کامیون سیتراک موجب می‌شود به گونه‌ای که service life یا همان بازه زمانی که خودرو احتیاج به تعمیرات اساسی دارد در حدود 150000 کیلومتر می‌باشد.

آرم این برند دارای سه برگ سبک گینکو است که نمادی از استقامت و نشاط در آسیا است. Sinotruk ضمن توسعه کامیون های سنگین SITRAK ، نه تنها تکنولوژی پیشرفته را از MAN آلمان جذب می کند ، بلکه با توجه به مفاهیم عملکرد کامیون های سنگین داخلی ، برخی از پیشرفت ها و نوآوری ها را ایجاد می کند.

اما شرکت تولید کننده و عرضه کننده این محصولات در ایران شرکت پیلسان بوده که زیر مجموعه گروه صنعتی ماموت می‌باشد. مجتمع صنعتی پیلسان با بهره گیری از تمامی فاکتورهای یک تولید کننده قدرتمند مانند دانش و تخصص کافی، استفاده از تکنولوژی شرکت‌های معتبر خارجی و البته استفاده از ماشین آلات مجهز و پیشرفته امکان رقابت با محصولات مطرح را فراهم کرده و تبدیل به یکی از قطب‌های تولیدی صنعت حمل و نقل جاده‌ای شده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *